Loga Funduszy Europejskich Rzeczpospolitej Polskiej i Unii Europejskiej

wymIaNNa

Poznań
22 i 23 września

O czym?

W przeciwieństwie do produktu, usługa zazwyczaj jest czymś niematerialnym i dlatego też jej projektowanie może dostarczyć wiele trudności, ale i ekscytacji. Celem naszego spotkania jest wymiana doświadczeń i inspiracji. Postaramy się poszukać odpowiedzi na następujące pytania:

  • Czy projektowanie usług jest trudniejsze niż projektowanie produktów?
  • Czym projektowanie usług społecznych różni się od projektowania usług biznesowych?
  • Czy usługa wymaga projektu i jak wytłumaczyć usługę?
  • Co budzi radość a co rodzi wyzwanie w tworzeniu innowacyjnych usług?
  • Jakie narzędzia mogą nam pomóc?

Przejdziemy też szybko przez skróconą ścieżkę projektanta usługi i sprawdzimy, w którym miejscu Hype cycle of innovations jesteśmy.

Gartner Hype Cycle, źródło: https://www.bmc.com/blogs/gartner-hype-cycle/ 

O prowadzącej:

katarzyna_trzaska

Katarzyna Trzaska

Polityczka społeczna i projektantka usług związana z sektorem pozarządowym od 2011 roku. Koordynatorka i mentorka procesów service design w Inkubatorze innowacji społecznych www.slaska.przestrzeninnowacji.pl. Brała udział we wdrażaniu ogólnopolskich i regionalnych programów grantowych oraz projektów innowacyjnych.

Formularz został przesłany. Dziękujemy!

Odpowiemy niebawem. Pozdrawiamy!

Skip to content